Business Concept
Business process outsourcing, or BPO, allows a business to focus on core business capabilities, by allowing an outside partner to perform non-strategic business functions. Some of these functions include invoicing, payroll, claims processing and customer support.

Our Account Executive is dedicated full-time to your business, functioning much like a your own controller. The account executive manages the off-site staff and service delivery and is always available to management and respond to any of your inquiries – we call this „Client Communication”. Located off-site, a staff dedicated to your company will process and generate information for you and the Account Executive. We designate, one of your current staff people as liaison with our staff, so that information and duties will easily flow between our locations.

The data is processed on our software which could also be installed at client offices. All the necessary reports are created and customized for every single client.These reports are going to be live at agreed deadlines on internet for the client use (see „ONLINE Reporting” section).

What are the benefits of BPO?
There are many strategic benefits from outsourcing including improved performance, profitability, and shareholder value. More specifically, these benefits include:

Why Outsourcing?

How can our company provide all of the above? We possess leverage, because our core business is accounting and finance and therefore we can standardize the process and build economies of scale.Conceptul de afacere
Business Process Outsourcing, sau BPO, permite unei companii să se concentreze pe dezvoltarea afacerii, subcontractând un partener extern care să se ocupe de procesele non-strategice ale companiei. Unele dintre aceste procese includ facturare, salarizare, procesarea cererilor şi asistenţă pentru clienţi.

Account Executive-ul nostru se dedică full-time afacerii dvs. şi functionează asemenea unui controller al dumneavoastră. Account executive-ul gestionează personalul externalizat şi livrarea serviciilor, el este întotdeauna disponibil să raspundă la oricare dintre întrebările dumneavoastră – noi numim acest lucru „comunicare cu clienţii”. O echipă situată off-site (extern), dedicată companiei dumneavoastră, va procesa şi va raporta informaţia pentru dumneavoastră şi Account Executive. Unul din angajaţii dumneavoastră va fi desemnat ca persoană de legatură cu echipa noastră, astfel informaţiile şi cerinţele vor circula cu usurinţă între locaţiile noastre.

Datele sunt prelucrate şi procesate cu ajutorul software-ul nostru, care poate fi instalat şi la sediul clientului. Toate rapoartele necesare sunt create şi personalizate pentru fiecare client in parte. Aceste rapoarte se pot accesa pe Internet la termenele convenite pentru utilizarea lor de către client (a se vedea secţiunea “Raportare ONLINE”).

Care sunt avantajele BPO?
Există multe beneficii strategice din outsourcing, precum creşterea performanţelor, a profitabilităţii si maximizarea „shareholder value” . Mai precis, aceste beneficii includ:

De ce servicii externalizate?

Cum poate compania noastră oferi toate cele de mai sus? Punctul nostru forte este că nucleul afacerii noastre este reprezentat de serviciile financiare, prin urmare putem standardiza procesele şi construi economie de scară.